Τίποτα δεν συγκρίνεται με τις πραγματικές διακοπές | Η νέα καμπάνια της TUI στη Βρετανία | VIDEO

VIDEO ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΤΑΞΙΔΙΩΤΙΚΑ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Μετά την έναρξη της τηλεοπτικής καμπάνιας «Welcome back» της TUI το Καλοκαίρι που πέρασε, μετά την επανέναρξη των διεθνών ταξιδιών,  η νέα καμπάνια από την κορυφαία ταξιδιωτική εταιρεία έχει δύο πολύ σημαντικές επισημάνσεις, καθώς επικεντρώνεται αφενός  στην έμπνευση των ταξιδιών, υπογραμμίζοντας ότι «Τίποτα δεν συγκρίνεται με τις πραγματικές διακοπές», υπενθυμίζοντας στους ανθρώπους τη χαρά που φέρνουν οι διακοπές με εκείνους που αγαπάμε και αφετέρου στην εμπιστοσύνη ότι ως πάροχος πακέτων διακοπών και ως TUI Holiday Promise, φροντίζει τα πάντα.

Από την Boxing Day, οι πελάτες μπορούν να κάνουν κράτηση με εμπιστοσύνη και δωρεάν αλλαγές μέχρι τις 28 Φεβρουαρίου 2021 για πακέτα διακοπών από την 1η Μαϊου έως την 31η Οκτωβρίου του 2021 έως και 21 ημέρες πριν την αναχώρηση.  Η COVID κάλυψη περιλαμβάνεται σε όλες τις νέες κρατήσεις που θα γίνουν τον Ιανουάριο και το Φεβρουάριο για αναχωρήσεις πριν από τις 31 Απριλίου 2021. Υπάρχουν επίσης χαμηλές προκαταβολές, επιλογή πληρωμής πάγιας εντολής και χιλιάδες δωρεάν παιδικά ταξίδια.

ΔΕΙΤΕ ΤΟ VIDEO, στο κανάλι του ΧΡΗΜΑ & ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ ΣΤΟ YOUTUBE

Η διευθύντρια Μάρκετινγκ Katie McAlister δήλωσε: «Γνωρίζουμε ότι υπάρχει όρεξη για ταξίδια, οπότε είμαστε εδώ για να υπενθυμίσουμε ότι τίποτα δεν συγκρίνεται με διακοπές στο εξωτερικό, προσφέροντας βεβαιότητα και εμπιστοσύνη και φροντίζοντας τους πελάτες μας σε κάθε βήμα. Ως επιχείρηση πρέπει ουσιαστικά να ξανασκεφτούμε πώς θα υποστηρίζουμε τους πελάτες μας.  Γνωρίζουμε ότι είναι σημαντικό να επικοινωνούμε με τους πελάτες, καταδεικνύοντας ότι δεν υπάρχει καλύτερος χρόνος για κράτηση διακοπών, με την ευελιξία που προσφέρουμε, την κάλυψη COVID και τα πρότυπα που είναι εγγυημένα και φυσικά την επιστροφή χρημάτων εάν οι διακοπές ακυρωθούν. Το Holiday Promise μας έχει εξελιχθεί και συνεχίζουμε να αντιδρούμε σε αυτό που χρειάζονται οι πελάτες μας. Ήταν πολύπλοκο και έπρεπε να είμαστε εξαιρετικά ευέλικτοι. Ήμασταν ο πρώτος ταξιδιωτικός πράκτορας που προσφέραμε κάλυψη COVID”.

Και κατέληξε: «Φέτος περισσότερο από ποτέ, νομίζω ότι όλοι έχουμε συνειδητοποιήσει πόσο σημαντικές είναι οι διακοπές τόσο για την ψυχική όσο και για τη σωματική μας ευεξία”.

ksd TUI
adv
Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *