ΗolidayCheck
ΗolidayCheck

Το HolidayCheck σχεδιάζει να λανσάρει τον δικό του tour operator!

ΔΙΕΘΝΗ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

To πόρταλ αξιολόγησης ξενοδοχείων Holidaycheck κάνει σχέδια επέκτασης, προκειμένου να λανσάρει το δικό της tour operator μετά από χαμηλές πωλήσεις φέτος.

Ο όμιλος Holidaycheck δημιούργησε μια νέα θυγατρική εταιρεία, την HC Touristik, η οποία θα είναι υπεύθυνη για την ανάπτυξη  των προϊόντων των ταξιδιωτικών πρακτορείων. Επί του παρόντος, ο όμιλος πωλεί προσφορές μόνο για ξενοδοχεία με την επωνυμία Holidaycheck Reisen μαζί με πακέτα διακοπών και  άλλων ταξιδιωτικών πρακτόρων, πέρα από την κύρια δραστηριότητά του για την έκδοση ξενοδοχειακώνν αξιολογήσεων.

Ο Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου Holidaycheck Georg Hesse έχει προγραμματίσει την κίνηση του στην αγορά τουριστικών επιχειρήσεων. Ο πρώην διευθυντής της Amazon έχει φέρει τώρα τον Vinzenz Greger, ο οποίος εργάστηκε οκτώ χρόνια για τη Siemens και στη συνέχεια για την Amazon από το 2007.

Η Holidaycheck ήδη διεύρυνε την επιχειρηματική της βάση το περασμένο έτος με την έναρξη μιας νέας πλατφόρμας διακοπών για κρουαζιέρες, προσφέροντας 5.000 κρουαζιέρες από 75 φορείς. Στην αρχή του τρέχοντος έτους, απέκτησε στη συνέχεια το πόρταλ κριτικών, Beach-Inspector.

Η εταιρεία που εδρεύει στο Μόναχο αναπτύχθηκε ταχέως τα τελευταία χρόνια.Το 2018 αύξησε τον καθαρό κύκλο εργασιών της κατά 14% σε € 139 εκατ., μετατρέποντας την μικρή λειτουργική ζημιά του προηγούμενου έτους σε EBIT ύψους € 3 εκατ. και δημουργώντας  καθαρό κέρδος € 1,8 εκατ.

Ωστόσο, ο όμιλος ξεκίνησε χαμηλά το 2019, ενώ οι πωλήσεις του α’τριμήνου σημείωσαν άνοδο μόνο κατά 1,9% στα 42,2 εκατ. ευρώ, αν και αυτό συνέπεσε με την υψηλή αύξηση του 24% που σημειώθηκε κατά το πρώτο τρίμηνο του 2018 και τη γενικά αδύναμη ζήτηση στη Γερμανία. Όπως αναμενόταν, τα λειτουργικά κέρδη μειώθηκαν κατά σχεδόν τα δύο τρίτα σε € 1,7 εκατ.

Ωστόσο, το μέλλον παραμένει αισιόδοξο για το 2019, προβλέποντας αύξηση πωλήσεων 7-12% χάρη στις καθυστερημένες πωλήσεις και τα καλύτερα λειτουργικά κέρδη.

Υπενθυμίζεται ότι το HolidayCheck, είναι η μεγαλύτερη ταξιδιωτική ιστοσελίδα, για όλες τις γερμανόφωνες χώρες (Γερμανία, Αυστρία, Ελβετία), στην οποία ο καθένας μπορεί να βρει το ιδανικό ξενοδοχείο, να κλείσει τις διακοπές του και να έρθει σε επαφή με άλλους παραθεριστές, η οποία αντλεί από μια βάση δεδομένων με περισσότερες από 8 εκατομμύρια αξιολογήσεις ξενοδοχείων, εικόνες και βίντεο για να προσφέρει την καλύτερη προσφορά.

ΠΗΓΗ

Tagged

1 σχόλιο στο “Το HolidayCheck σχεδιάζει να λανσάρει τον δικό του tour operator!

Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *