Η “tailor-made προσέγγιση” πιο σημαντική από την ψηφιακή αποτελεσματικότητα για τους leisure ταξιδιωτικούς συμβούλους

ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Oι ιδιαίτερα εξατομικευμένες υπηρεσίες γίνονται ο βασικός παράγοντας διαφοροποίησης για τους ταξιδιωτικούς συμβούλους, σύμφωνα με μια νέα έκθεση από την Accor, τον κορυφαίο όμιλο φιλοξενίας παγκοσμίως.

H έκθεση με τίτλο “Tailor-Made Touch or Digital Efficiency?” εξετάζει τις στρατηγικές, τις τεχνολογίες και τις τάσεις που επηρεάζουν τους ταξιδιωτικούς συμβούλους από την περίοδο της ανάκαμψης κι έπειτα. Η έκθεση αναφέρει ότι, παρότι ο διαρκής ψηφιακός μετασχηματισμός του συνόλου των εργασιών που αφορούν τη λειτουργία ενός ξενοδοχείου είναι φυσικά ζωτικής σημασίας, ακόμη πιο σημαντικό είναι να αναπτύξουν τις υπηρεσίες και να καλλιεργήσουν τις συνεργασίες που μπορούν να τους βοηθήσουν να ευχαριστηθούν και να συνδεθούν με τους πελάτες τους, σε ένα επίπεδο που είναι πέρα από αυτό που μπορούν να επιτύχουν τα εναλλακτικά μοντέλα ενδιάμεσων.

ΟΛΟΚΛΗΡΗ Η ΜΕΛΕΤΗ, ΕΔΩ

Η έκθεση, η οποία επικεντρώνεται στην ευρωπαϊκή αγορά, περιγράφει πως η πανδημία επιτάχυνε τον μετασχηματισμό της διαμεσολαβητικής αγοράς ταξιδιών αναψυχής, με την ευρεία υιοθέτηση της ψηφιακής τεχνολογίας και πολλούς βασικούς παίκτες να αλλάζουν τα μοντέλα τους σε μια προσπάθεια να γίνουν επιχειρήσεις πλατφόρμας ή b2b πάροχοι τεχνολογίας.

Η έκθεση υποστηρίζει ότι, όταν χρησιμοποιείται σωστά, η τεχνολογία -από τις πλατφόρμες ανταλλαγής μηνυμάτων μέχρι τις πληρωμές και την τεχνητή νοημοσύνη- μπορεί να γίνει ο καλύτερος φίλος των συμβούλων, βοηθώντας τους να βελτιστοποιήσουν την ικανότητά τους με μια μεγάλη ποικιλία αποθεμάτων: πρόσβαση σε ισχυρά ψηφιακά κανάλια διανομής, καλύτερη κατανόηση των πελατών τους, την επανατοποθέτησή τους στην αγορά αλλά και την παροχή πιο εξειδικευμένων και αποτελεσματικών υπηρεσιών.

Ωστόσο, υποστηρίζεται ότι σημείο-κλειδί για την επιτυχία των ταξιδιωτικών πρακτόρων, καθώς εξελίσσονται, είναι η ικανότητα να βρίσκονται κοντά στους πελάτες τους, ώστε να παρέχουν εξατομικευμένες υπηρεσίες υψηλού επιπέδου ανάλογες των προσδοκιών των ταξιδιωτών.

Η Saskia Gentil, SVP Sales, Europe & North Africa, της Accor, εξηγεί: “Οι καταναλωτές εκτιμούν ολοένα και περισσότερο τη δυνατότητα των ταξιδιωτικών συμβούλων να τους απαλάσσουν από το άγχος του ταξιδιού, προσαρμόζοντάς το στις προτιμήσεις τους, να σχεδιάζουν με ευελιξία και να είναι η καθησυχαστική παρουσία που φροντίζει τα προβλήματα όταν προκύπτουν.

 Η δυνατότητα παροχής εξατομικευμένων υπηρεσιών τέτοιου επιπέδου αποτελεί βασικό πλεονέκτημα έναντι των ανταγωνιστών με αμιγώς ψηφιακές πλατφόρμες, το οποίο θα πρέπει να μεγιστοποιηθεί, καθώς επιτρέπει στους ταξιδιωτικούς συμβούλους να υπερβαίνουν τις προσδοκίες των πελατών τους και να δημιουργούν μια συναισθηματική σύνδεση που άλλοι δεν μπορούν. Φυσικά, η ψηφιακή τεχνολογία διαδραματίζει σημαντικό ρόλο σε αυτήν την εμπειρία, αλλά, εάν οι σύμβουλοι ταξιδιών θέλουν πραγματικά να ξεχωρίσουν, θα πρέπει να λειτουργεί υποστηρικτικά στην ανθρώπινη επαφή. Αυτός είναι ο ακρογωνιαίος λίθος του τρόπου με τον οποίο η Accor οικοδομεί τον ψηφιακό μετασχηματισμό. Πρόκειται για τεχνολογία με καρδιά, τεχνολογία που ενδυναμώνει τις ομάδες και ενισχύει την εμπειρία του επισκέπτη”.

Η έκθεση υποστηρίζει ότι για την παροχή αυτού του είδους υπηρεσιών υψηλού επιπέδου, είναι απαραίτητο οι ταξιδιωτικοί σύμβουλοι να κατανοήσουν τις διαρκώς εξελισσόμενες επιθυμίες των ταξιδιωτών αναψυχής. Από τους δημοφιλείς προορισμούς έως τις μακροπρόθεσμες αναπτυσσόμενες τάσεις, όπως το slow travel, η ευεξία και η   επιθυμία για βιώσιμα ταξίδια, οι σύμβουλοι πρέπει όχι μόνο να γνωρίζουν αυτούς τους παράγοντες αλλά πρέπει να έχουν το “απόθεμα”, τους συνεργάτες και την τοπική γνώση για να παρέχουν στους πελάτες τους σχετικές επιλογές και πληροφορίες.

Τα ψηφιακά μέσα μπορούν εν μέρει να συμβάλουν στην απόκτηση σχετικών πληροφοριών αλλά δεν μπορούν σε καμία περίπτωση να αποτελέσουν αποκλειστική πηγή. Οι τοπικοί συνεργάτες, που έχουν επαφή με τον προορισμό και μπορούν να μοιραστούν εξειδικευμένες γνώσεις, καθώς και η γλωσσική ικανότητα που είναι απαραίτητη σε μια ήπειρο με πλούσια πολιτισμική και γλωσσική ποικιλομορφία όπως η Ευρώπη, είναι εξαιρετικά σημαντικοί. Παράλληλα, η ποικιλία και η κλίμακα των επιλογών είναι εξίσου σημαντικές καθώς οι τάσεις συνεχίζουν να εξελίσσονται, δίνοντας στους συμβούλους περισσότερες επιλογές.

Η έκθεση, η οποία καλύπτει επίσης μελλοντικούς παράγοντες όπως η τεχνητή νοημοσύνη, τα κρυπτονομίσματα και το metaverse, καθώς και ορισμένους από τους κορυφαίους προορισμούς για το 2023 και εξής, είναι διαθέσιμη στον ακόλουθο σύνδεσμο [https://accoreuropeantrends.com/b2bleisuretravel]. Πρόκειται για την πρώτη από μια σειρά τριών εκθέσεων που έχει προγραμματιστεί να δημοσιευθούν από την Accor τους επόμενους μήνες, με τη δεύτερη και την τρίτη να εξετάζουν τα επαγγελματικά ταξίδια και το MICE, αντίστοιχα.

H Accor

Αccor, αποτελεί ηγέτιδα δύναμη στον κλάδο της φιλοξενίας παγκοσμίως και αποτελείται από περισσότερες από 5.300 ξενοδοχειακές μονάδες και 10.000 F&B venues σε 110 χώρες. Ο Όμιλος διαθέτει ένα από τα πιο ποικίλα και πλήρως ολοκληρωμένα οικοσυστήματα φιλοξενίας το οποίο περιλαμβάνει περισσότερα από 40 πολυτελή και premium brands, μεσαίας κλίμακας και οικονομικές προτάσεις, venues ψυχαγωγίας και διασκέδασης, εστιατόρια και bars, branded ιδιωτικές κατοικίες, shared accommodation properties, υπηρεσίες concierge, co-working spaces και άλλα. H ασύγκριτη θέση της Accor στη lifestyle φιλοξενία – μια από τις ταχύτερα αναπτυσσόμενες κατηγορίες της βιομηχανίας του τουρισμού- καθοδηγείται από την Ennismore, μια κοινοπραξία, στην οποία η Accor κατέχει την πλειοψηφία των μετοχών.

Η Ennismore είναι μια δημιουργική εταιρεία φιλοξενίας με ένα παγκόσμιο portfolio επιχειρηματικών και founder-built brands με έναν σκοπό στον πυρήνα τους. Η Accor διαθέτει επίσης ένα απαράμιλλο χαρτοφυλάκιο ξεχωριστών brands και περίπου 230.000 εργαζόμενους παγκοσμίως. Τα μέλη της Accor επωφελούνται από το ολοκληρωμένο πρόγραμμα ανταμοιβής ALL – Accor Live Limitless – το οποίο παρέχει ένα εύρος ανταμοιβών, υπηρεσιών και εμπειριών. Μέσω των παγκόσμιων δεσμεύσεων (όπως η επίτευξη μηδενικών εκπομπών άνθρακα μέχρι το 2050, η εξάλειψη πλαστικών μιας χρήσης στα ξενοδοχεία του Ομίλου παγκοσμίως κ.ά.) με τις πρωτοβουλίες Accor Solidarity, RiiSE και ALL Heartist Fund ο Όμιλος είναι επικεντρωμένος στην προώθηση θετικής δράσης μέσω της επιχειρηματικής ηθικής, του υπεύθυνου τουρισμού, της βιωσιμότητας του περιβάλλοντος, της διάδρασης με την τοπική κοινότητα, της ποικιλομορφίας και της συμπερίληψης. Η Accor SA, η οποία ιδρύθηκε το 1967, εδρεύει στη Γαλλία και είναι εισηγμένη στο χρηματιστήριο Euronext Paris και στην αγορά OTC (Ticker: ACCYY) στις Ηνωμένες Πολιτείες.

Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *