Lidl και Aldiana, διαγκωνίζονται…

ΔΙΕΘΝΗ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Ένας νέος ταξιδιωτικός πράκτορας με τη «σφραγίδα» της Lidl, ένα καινούργιο θέρετρο με τη «σφραγίδα» του Aldiana, νέες ηλεκτρονικές πύλες για κρουαζιέρες και για κρατήσεις λεωφορείων βρίσκονται είτε στα… σκαριά, είτε έχουν, ήδη, ξεκινήσει τη δραστηριοποίησή τους στη γερμανική, τουριστική βιομηχανία.

Η Lidl σχεδιάζει να δημιουργήσει τον δικό της ταξιδιωτικό πράκτορα, πιθανότατα με τη μορφή δυναμικών πακέτων, χρησιμοποιώντας διαθέσιμα ξενοδοχεία και κρουαζιέρες. Προς το παρόν, η Lidl, όπως η αντίπαλός της Aldi, προωθεί διακοπές, μόνο μέσω φυλλαδίων που διανέμονται στα σούπερ μάρκετ της.

Το club διακοπών Aldiana σχεδιάζει να ανοίξει το πρώτου του θέρετρο επί γερμανικούς εδάφους, κοντά στο Αμβούργο. Το θέρετρο θα έχει 250 δωμάτια και άμεση πρόσβαση στο Alpine Center, το μεγαλύτερο κλειστό πάρκο χιονιού της Ευρώπης, με πίστες για σκι και χειμερινά σπορ.

Η ιστοσελίδα Cruneo-Kreuzfahrtvergleich.de έχει ξεκινήσει να συγκρίνει 330 προϊόντα και τιμές από πληθώρα οργανισμών που ασχολούνται με τις κρουαζιέρες, συμπεριλαμβανομένων  των Costa, MSC και της Norwegian Cruise Line, που προσφέρονται από διαφορετικές πύλες. Η ιστοσελίδα παρέχει δυνατότητα αναζήτησης ανά περιοχή, γραμμή κρουαζιέρας, ημερομηνίες και άλλα κριτήρια. «Το θέμα δεν είναι οι ενδιαφερόμενοι απλά να βρουν τη φθηνότερη προσφορά. Θέλουμε να είναι εύκολη η αναζήτηση της καλύτερης προσφοράς, συμπεριλαμβανομένων όλων των υπηρεσιών που ανταποκρίνονται στις προτιμήσεις τους», δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της Cruneo, Marvin Müller.

Εν τω μεταξύ, μια νέα πύλη για κρατήσεις ferry για τους ταξιδιωτικούς πράκτορες έχει συσταθεί από την Voigt Seereisen. Οι ταξιδιωτικοί πράκτορες μπορούν να κάνουν κράτηση στη Μεσόγειο από το  seereisen-agentur.com. ενώ η RDA, σχεδιάζει να ξεκινήσει μια πύλη, αργότερα αυτό το έτος με τον τίτλο «bus.de». Αυτή θα είναι μια πλατφόρμα αναζήτησης για συστήματα κράτησης εταιριών πούλμαν.

Η έκρηξη των κρατήσεων για διακοπές σε σπίτια και διαμερίσματα αντανακλάται στα τελευταία στοιχεία του ειδικού στις ενοικιάσεις ακινήτων στη Δανία, στη νότια Ευρώπη και σε άλλους προορισμούς, Novasol, με τον επικεφαλής του, Bernd Muckenschnabel, να λέει: «Αυτή τη στιγμή είμαστε 16% πάνω από πέρυσι σε κρατήσεις για τη Δανία», υποστηρίζοντας ότι, η εξέλιξη αυτή οφείλεται στην «ασθενή», δανική κορώνα και στην αυξημένη ζήτηση για ασφαλείς προορισμούς. Αυτή η τελευταία τάση αποτελεί σημαντικό παράγοντα για τους υψηλούς ρυθμούς ανάπτυξης της εταιρίας στην Ισπανία (+32%) και στη Γερμανία (+35%).

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *