accor

Η μεγάλη παγκόσμια έρευνα της Accor, αποκαλύπτει τι ζητούν οι τουρίστες

ΜΕΛΕΤΕΣ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Στην πρώτη έκδοση της παγκόσμιας έρευνας Accor Travel Report, ο γαλλικός ξενοδοχειακός κολοσσός καταγράφει πως σε ένα διαρκώς μεταβαλλόμενο περιβάλλον, η βιομηχανία φιλοξενίας μπορεί να μεταμορφωθεί, να προσαρμοστεί και να χτίσει για το μέλλον των ταξιδιών, μέσα από την βαθιά κατανόηση των κινήτρων και των συμπεριφορών εταιριών και καταναλωτών και των επιδιώξεών τους αναφορικά με τον τρόπο ζωής και τις εμπειρίες που θα επιδιώξουν στα επόμενα χρόνια.

Στην πρώτη έκδοση της σειράς Accor Travel Report, παρουσιάζονται τα αποτελέσματα από τις μελέτες έρευνας των καταναλωτών που διεξήχθησαν για να ρίξουν φως στις βραχυπρόθεσμες τάσεις που έχουν προκύψει από την έναρξη της πανδημίας COVID-19. Η έρευνα διεξήχθη από την ομάδα CONSUMER & Market Insight της Accor, και διερεύνησε τις τάσεις και τις συμπεριφορές των ταξιδιωτών τόσο αναψυχής, όσο και επαγγελματικών ταξιδιών παγκοσμίως, καθώς και εκείνες των συνεδρίων και των εκδηλώσεων (MICE).

Τα ευρήματα αποκαλύπτουν τη νοοτροπία των καταναλωτών στο τέλος του 2020, ενός από τα πιο δύσκολα χρόνια της τουριστικής βιομηχανίας στη σύγχρονη ιστορία.

Κορυφαία προτεραιότητα η Υγεία – Υγιεινή

Η Υγεία – Υγιεινή είναι η κορυφαία προτεραιότητα για τους διεθνείς ταξιδιώτες.  Τα ασφαλή ταξίδια είναι εδώ για να μείνουν και η ταξιδιωτική βιομηχανία πρέπει να το λάβει σοβαρά υπόψη. Στην πραγματικότητα, η πλειοψηφία (88 τοις εκατό) των επισκεπτών της Accor λένε ότι θα επιλέξουν ένα ξενοδοχείο με βάση το κριτήριο αυτό. Για τους ταξιδιώτες γενικότερα, η υγιεινή, η φυσική αποστασιοποίηση και οι πολιτικές υγιεινής των ξενοδοχείων, διαδραματίζουν τον μεγαλύτερο ρόλο στην επιλογή του πού να μείνουν, με τα αυστηρά πρότυπα υγιεινής και ασφάλειας (77 τοις εκατό), τα μηδενικά τέλη αλλαγών (69 τοις εκατό) και την δωρεάν ακύρωση (68 τοις εκατό), να καταλαμβάνουν τις 3 πρώτες θέσεις.

Αν και είναι υψίστης σημασίας τα ξενοδοχεία να επανεξετάσουν και να αντιμετωπίσουν τις νέες συνθήκες για τα ταξίδια, μετά τον COVID-19, είναι επίσης καιρός να αντιμετωπίσουν και να φέρουν στο προσκήνιο τον ψηφιακό μετασχηματισμό που βρισκόταν σε εξέλιξη πριν από την πανδημία, από το ανέπαφο check in/out, μέχρι την εξατομίκευση της ξενοδοχειακής εμπειρίας. Αν και έχουν προκύψει πολλά υποσχόμενα εμβόλια, τα χρονοδιαγράμματα αποκατάστασης εξακολουθούν να συζητούνται, πράγμα που σημαίνει ότι ο κλάδος πρέπει να επανεξετάσει και να επιταχύνει αυτά τα νέα μοντέλα για τη μετάβαση από τον αρχικό αντίκτυπο του COVID-19, σε ένα πιο ανθεκτικό μέλλον.

ksd
adv

Στις αρχές της πανδημίας, η Accor εγκαινίασε την ετικέτα ALLSAFE για να δώσει στους επισκέπτες τη διαβεβαίωση ενός επαληθευμένου προτύπου καθαριότητας και υγιεινής του ξενοδοχείου. Μέχρι σήμερα, περισσότερο από το 95 τοις εκατό του παγκόσμιου δικτύου της Accor χρησιμοποιεί ALLSAFE πρωτόκολλα (που αποκάλυψε ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ το ΧΡΗΜΑ & ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ), τα οποία περιλαμβάνουν ένα ενισχυμένο πρόγραμμα καθαρισμού με συχνή απολύμανση όλων των περιοχών υψηλής αφής, όπως ανελκυστήρες και δημόσιες τουαλέτες, και βαθύ καθαρισμό των δωματίων με νοσοκομειακή ποιότητα (προϊόντα καθαρισμού και υλικά), συμπεριλαμβανομένων των ταπετσαριών, χαλιών και κρεβατιών, που καθαρίζονται σε υψηλές θερμοκρασίες. Για την επίτευξη της πιστοποίησης ALLSAFE, τα ξενοδοχεία πρέπει να συμμορφώνονται με έναν λεπτομερή κατάλογο 16 παγκόσμιων δεσμεύσεων που αναπτύχθηκαν από κοινού με το Bureau Veritas, ο οποίος μεταφράζεται σε περισσότερα από 100 πρότυπα συνολικά. Ο Δείκτης AllSAFE Label & Καθαριότητας της Accor δείχνει ένα υψηλό επίπεδο ικανοποίησης των επισκεπτών (+3 μονάδες) σε πιστοποιημένα ξενοδοχεία ALLSAFE.

Οι ταξιδιώτες είναι έτοιμοι να εξερευνήσουν

Ένα από τα πιο συναρπαστικά σημεία της έρευνας της Accor δείχνει ότι η απόδραση για διακοπές σε ένα ξενοδοχείο, κατατάσσεται ως μία από τις τρεις κορυφαίες δραστηριότητες που οι πελάτες της Accor αισθάνονται έτοιμοι να κάνουν. Τα τρία τέταρτα των επισκεπτών του Accor δηλώνουν ότι θα αισθάνονται άνετα να μείνουν σε ξενοδοχείο, σε σύγκριση με λιγότερο από 55 τοις εκατό που είναι έτοιμοι να χρησιμοποιήσουν τη δημόσια συγκοινωνία.

“Ήρθε η ώρα να προσαρμοστούμε και να ξαναχτίσουμε για το μέλλον με τρόπους που λαμβάνουν υπόψη την ασφάλεια των ταξιδιωτών, αλλά και αντικατοπτρίζουν τον τρόπο ζωής και τις εμπειρίες των επιχειρήσεων και των επισκεπτών αναψυχής. Κατά τη διάρκεια του περασμένου έτους, οι άνθρωποι σε όλο τον κόσμο έθεσαν τις επιθυμίες τους για ταξίδια σε κατάσταση αναμονής. Είναι σαφές από την έρευνα των καταναλωτών μας ότι η επιθυμία να ταξιδέψουν είναι βαθιά ριζωμένη και ισχυρή όπως πάντα”, λέει ο Francois Dung ανώτερος αντιπρόεδρος, Καταναλωτή & Market Insight, της Accor. Και συνεχίζει: “Μόλις η πανδημία τεθεί υπό έλεγχο και οι περιορισμοί στα διεθνή ταξίδια αρχίσουν να χαλαρώνουν, σίγουρα αναμένουμε να δούμε μια αναζωπύρωση των κρατήσεων και την επιστροφή στις ημέρες των παγκόσμιων εξερευνήσεων για τους τουρίστες  και τότε θα είμαστε έτοιμοι να καλωσορίσουμε τους επισκέπτες μας”.

Επί του παρόντος, οι τοπικές αποδράσεις και τα staycations ανταποκρίνονται στην ανάγκη, καθώς οι άνθρωποι παίρνουν ευκαιρίες για να εξερευνήσουν την περιοχή τους, να ανακαλύψουν τα ανεξερεύνητα στις κοινότητές τους και να επισκεφθούν προορισμούς πιο κοντά στο σπίτι τυς. Αλλά οι προτεραιότητες προορισμού μπορεί να αλλάξουν στο μέλλον. Κατά τη στιγμή της μελέτης, σχεδόν τα δύο τρίτα (68 τοις εκατό) των επισκεπτών της Accor είπαν ότι θα ταξιδέψουν για αναψυχή κατά τους προσεχείς μήνες, δίνοντας προτεραιότητα στη φύση (βουνά, δάση, εθνικά πάρκα, κ.λπ.) και σε παραθαλάσσιους προορισμούς (46 και 43 τοις εκατό).

Επανεξετάζοντας εκδηλώσεις και συναντήσεις

Για τους επαγγελματίες M&E (Meetings and Events), αυτό που ήταν σημαντικό στο παρελθόν έχει μετατοπιστεί, καθώς η ευελιξία και η ασφάλεια είναι πλέον οι πιο σημαντικοί παράγοντες. Οι εκδηλώσεις θα είναι πιο σύντομες, τοπικές και μικρότερες. Περισσότερο από το ήμισυ (58 τοις εκατό) των επαγγελματιών M & E που ρωτήθηκαν από την Accor πιστεύουν ότι τα μεγάλα συνέδρια (>150 συμμετέχοντες) θα μειωθούν, αλλά μόνο το 25 τοις εκατό λένε το ίδιο για μικρές εκδηλώσεις και συγκεντρώσεις (30 συμμετέχοντες)

Στο μέλλον, οι διεθνείς και περιφερειακές εκδηλώσεις αναμένεται να επηρεαστούν δύο φορές περισσότερο από εκείνες που θα επηρεαστούν τοπικά. Οι συνεδρίες κατάρτισης και εκπαίδευσης αναμένεται να είναι ο λιγότερο επηρεαζόμενος τύπος συνάντησης, με σχεδόν το 50 τοις εκατό των ερωτηθέντων να δηλώνουν ότι θα συμβαίνουν τόσο συχνά ή συχνότερα από το συνηθισμένο.

Σε πολλές περιπτώσεις, οι φυσικές συσκέψεις θα μετατραπούν σε εικονικές και υβριδικές συσκέψεις, με το 70 τοις εκατό των επαγγελματιών M&E να εξετάζουν αυτήν την επιλογή και το 50 τοις εκατό των προσωπικών συσκέψεων να αναμένεται να μετασχηματιστούν σε εικονικές συσκέψεις το 2021.

accor key-2021 Η Accor έχει ήδη αρχίσει να διευρύνει την προσέγγισή της στις συνεδριάσεις, συμπεριλαμβανομένων νέων υβριδικών λύσεων. Όταν πρόκειται για προσωπικές εκδηλώσεις και ειδικές εκδηλώσεις, πολλά ξενοδοχεία Accor έχουν επανασχεδιάσει αίθουσες χορού και άλλους μοναδικούς χώρους για να φιλοξενήσουν μικρές γαμήλιες τελετές που τηρούν τα τοπικά όρια συγκέντρωσης, ενώ μια σειρά από ξενοδοχεία της Accor έχουν επεκταθεί σε υπηρεσίες τροφοδοσίας εκτός των εγκαταστάσεών τους, για να “μεταφέρουν” τη μαγειρική εμπειρία στο σπίτι.

Μια πρόσφατη συνεργασία μεταξύ Accor, GCB Convention Bureau, Fraunhofer-Institut IAO, C4 Berlin, visitBerlin BOCOM, δημιούργησε την πρώτη εμπειρία επικοινωνίας χωρίς σύνορα σε όλο τον κόσμο. Ένας κεντρικός συνεδριακός χώρος στο Βερολίνο συνδέθηκε με κόμβους στο Άμστερνταμ, το Έσσεν και την Βιέννη, ενώ οι παγκόσμιοι συμμετέχοντες συμμετείχαν ουσιαστικά για να συζητήσουν το μέλλον της εργασίας και της επικοινωνίας.

Ώθηση στην εργασία από το σπίτι

Περισσότερο από το ήμισυ των ταξιδιωτών που ταξιδεύουν για επαγγελματικούς λόγους – 53 τοις εκατό – πιστεύουν ότι θα ταξιδεύουν λιγότερο συχνά από ότι πριν από την επιδημία COVID-19. Εν τω μεταξύ, εκατομμύρια άνθρωποι αισθάνονται τις επιπτώσεις της εργασίας από το σπίτι, συμπεριλαμβανομένης της μειωμένης ισορροπίας μεταξύ επαγγελματικής και προσωπικής ζωής, των επιπτώσεων στην παραγωγικότητα και τις επιπτώσεις στην σωματική και ψυχική υγεία, καθώς ο προσωπικός χώρος, γίνεται χώρος εργασίας.

Για εκείνους που έχουν την ανάγκη για εξεύρεση άλλων χώρων για εργασία ή να ταξιδέψουν για να εργαστούν από οπουδήποτε, πολλές μονάδες της Accor έχουν προωθήσει τις έννοιες χώρων γραφείων – εργασίας, που επιτρέπουν στους ανθρώπους να κλείσουν ένα δωμάτιο ξενοδοχείου για την ημέρα, παρέχοντας μια αδιάλειπτη και ασφαλή εμπειρία εργασίας, εκτός των γνωστών χώρων. Οι επισκέπτες της μιας ημέρας διαμονής, μπορούν να απολαύσουν όλες τις ανέσεις του ξενοδοχείου και του δωματίου, όπως την υπηρεσία δωματίου, καθώς και τους κοινόχρηστους χώρους, τα μπαρ και τα εστιατόρια του ξενοδοχείου. Οι χώροι καθαρίζονται αυστηρά και αποστειρώνονται σύμφωνα με τα πρωτόκολλα και τις διασφαλίσεις allsafe.

Δέκα ξενοδοχεία Accor στην Μπανγκόκ – συμπεριλαμβανομένων Pullman Μπανγκόκ King Power, Grand Mercure Asoke Residence και Vie Hotel Bangkok – MGallery – προσφέρουν τώρα πακέτα ημερήσιας χρήσης για τους επισκέπτες που χρειάζονται ένα ιδιωτικό χώρο γραφείων για την ημέρα, ενώ σε όλη την Ινδία, για παράδειγμα, ibis ξενοδοχεία προσφέρουν τώρα χώρους συνεργασίας υπό την ετικέτα [email protected] Οι επισκέπτες που κάνουν κράτηση για την υπηρεσία μπορούν να κάνουν κράτηση για το “γραφείο” τους για την ημέρα, απολαμβάνοντας όλες τις ανέσεις, συμπεριλαμβανομένων των προσαρμοσμένων προσφορών F&B. Βασικός παράγοντας στο τμήμα “workspitality”, η Accor προσφέρει επίσης εύκολη πρόσβαση σε χώρους εργασίας υψηλού επιπέδου και χαμηλού κόστους μέσω του Wojo, μιας πρωτοποριακής συνεργασίας που περιλαμβάνει ένα ποικίλο δίκτυο ιδιωτικών γραφείων, κοινόχρηστων χώρων εργασίας και αιθουσών συσκέψεων.

«Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι το 2020 ήταν ένα από τα πιο δύσκολα χρόνια στη σύγχρονη ιστορία, όχι μόνο για τον ταξιδιωτικό κλάδο, αλλά για όλους σε όλο τον κόσμο. Ευτυχώς, όλοι έχουμε προσαρμοστεί στην τρέχουσα κατάσταση και μέσω αυτής της συλλογικής ανθεκτικότητας αισθανόμαστε συγκρατημένα αισιόδοξοι για κάποιο επίπεδο ανάκαμψης το 2021. Έχουμε όλοι βιώσει μεγάλες αλλαγές φέτος, και είμαστε έτοιμοι για να προχωρήσουμε σε μια θετική κατεύθυνση το συντομότερο δυνατό”, λέει ο Patrick Mendes, Chief Commercial Officer της Accor.

Η έρευνα

Τον Ιούνιο και τον Ιούλιο του 2020, η ομάδα Consumer & Market Insight της Accor διεξήγαγε τρεις μοναδικές έρευνες για να κατανοήσει τα ταξίδια μετά το COVID-19. Η πρώτη, που διεξήχθη τον Ιούνιο, ήταν σε 7.460 πελάτες της Accor από 10 χώρες. Αυτή η έρευνα των καταναλωτών επισκεπτών εξέτασε τη στάση απέναντι στα ταξίδια από συχνούς και πεπειραμένους ταξιδιώτες. Τον Ιούνιο και τον Ιούλιο, πραγματοποιήθηκαν 893 συνεντεύξεις με τους πελάτες B2B της Accor, συμπεριλαμβανομένων των εταιρικών πελατών, των επικεφαλής των διευθυντών αγορών και ταξιδιών. Αυτή η έρευνα εταιρικών πελατών προσδιόρισε τον αντίκτυπο του COVID-19 στις δαπάνες των πελατών για εταιρικά ταξίδια και ξενοδοχεία και επεδίωξε να προβλέψει τις ταξιδιωτικές τάσεις του 2021. Τον Ιούλιο, πραγματοποιήθηκαν 1.770 συνεντεύξεις με σχεδιαστές M&E από πέντε περιφέρειες για να εκτιμηθεί η ανάκαμψη της βιομηχανίας M&E τους επόμενους μήνες και τους τύπους συνεδριάσεων που αναμένουν να δουν ότι είναι απαραίτητοι το 2021.

Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *