trivago_logo

Metasearch για ξενοδόχους: Τα βασικά σημεία…

ΜΕΛΕΤΕΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Αυτό είναι το πρώτο άρθρο της Trivago για τη σειρά «Metasearch για ξενοδόχους» που θα σας βοηθήσει να κατανοήσετε τι είναι το metasearch και ποια είναι η σημασία του στο σημερινό ανταγωνιστικό τοπίο της φιλοξενίας.

Ζούμε σε έναν ψηφιακό κόσμο.

Αυτό σημαίνει ότι ο σημερινός ταξιδιώτης είναι και ψηφιακός, καθώς πραγματοποιεί online αναζήτηση και κράτηση σε ξενοδοχεία.

Στην έρευνά της με τίτλο 5 Big Ideas to Master Digital in Hospitality, η Accenture παρατηρεί ότι «Οι ψηφιακές τεχνολογίες ανεβάζουν συνεχώς τον πήχη σε ό,τι αφορά τις προσδοκίες των πελατών. Μόνο οι πιο μυημένοι παίκτες μπορούν να κερδίσουν τη μάχη για τον πελάτη στο σημερινό πρωτοφανές και εξελισσόμενο ψηφιακό περιβάλλον». Επομένως, ως ξενοδόχος ή πάροχος καταλύματος, είναι απαραίτητο να έχετε ισχυρή online παρουσία.

Δεν χρειάζεται μόνο να προσελκύσετε ταξιδιώτες, αλλά θα πρέπει και να διασφαλίσετε κρατήσεις.

Και με τον όρο «κρατήσεις» εννοούμε απευθείας κρατήσεις. Σε αυτό μπορεί να βοηθήσει το metasearch. Οι μηχανές metasearch αναπτύσσονται με απίστευτο ρυθμό και έχουν καταστεί τεράστιος παίκτης στον κλάδο της φιλοξενίας. Αποτελούν πλέον ένα από τα πιο σημαντικά κανάλια διαφήμισης και έχουν επίσης μεγάλο αντίκτυπο στην προσέλκυση απευθείας κρατήσεων.

Στη μελέτη της με τίτλο Independent Lodging Properties and the Online Marketplace, η Phocuswright αναλύει τις πρακτικές των ανεξάρτητων καταλυμάτων ως προς το μάρκετινγκ, την κατανομή και τη χρήση σχετικής τεχνολογίας και αναφέρει ότι «Τα ανεξάρτητα καταλύματα προσελκύουν πλέον το μεγαλύτερο μέρος των πελατών τους μέσω online καναλιών.

Το metasearch έχει αναδυθεί ως ένα αποτελεσματικό κανάλι κατανομής, προσελκύοντας σημαντικά ποσοστά κρατήσεων απευθείας στα καταλύματα με οικονομικό τρόπο». Επιπλέον, σύμφωνα με τη μελέτη, σχεδόν τα δύο τρίτα των ανεξάρτητων καταλυμάτων λαμβάνουν πλέον απευθείας κρατήσεις από metasearch και σχεδόν το 90% σκοπεύουν να διατηρήσουν ή να αυξήσουν τη χρήση του metasearch για προβολή και κρατήσεις στο μέλλον.

Εάν σκέφτεστε να καταχωρίσετε το ξενοδοχείο σας σε ένα metasearch, για να αυξήσετε τις απευθείας κρατήσεις, είμαστε εδώ να σας βοηθήσουμε να κατανοήσετε όλες τις πτυχές του metasearch, αρχίζοντας από τα βασικά και φτάνοντας έως τις πρακτικές συνέπειες.

Τι ακριβώς είναι το metasearch ξενοδοχείων;

Το metasearch ξενοδοχείων είναι μια μηχανή σύγκρισης τιμών ξενοδοχείων και άλλων καταλυμάτων. Συγκεντρώνει τιμές και πληροφορίες από διάφορες ταξιδιωτικές ιστοσελίδες, προκειμένου να παρέχει τη μέγιστη ποικιλία και τις καλύτερες διαθέσιμες τιμές στους ταξιδιώτες που πραγματοποιούν κρατήσεις.

Ως εκ τούτου, οι ταξιδιώτες μπορούν εύκολα να βρουν τις καλύτερες προσφορές για ένα ξενοδοχείο/κατάλυμα σε μια συγκεκριμένη τοποθεσία με τις παροχές που επιθυμούν και εντός ενός συγκεκριμένου χρονικού διαστήματος και εύρους τιμών. Όποτε ένας ταξιδιώτης ενδιαφέρεται για μια καταχώριση και κάνει κλικ σε αυτήν, μεταφέρεται στην ιστοσελίδα μιας online ταξιδιωτικής εταιρείας ή στην ιστοσελίδα του ξενοδοχείου, για να ολοκληρώσει την κράτηση.

Ας δούμε πώς λειτουργεί μια μηχανή metasearch ως κανάλι κατανομής, με τη βοήθεια αυτού του ενημερωτικού γραφήματος:

grafica

Η σημασία του metasearch: Απευθείας κρατήσεις και όχι μόνο

Όπως επισημάνθηκε νωρίτερα, οι μηχανές metasearch έχουν δώσει τη δυνατότητα στους πελάτες να έχουν τον έλεγχο όπως ποτέ άλλοτε. Καθώς ολοένα και περισσότεροι άνθρωποι εξαρτώνται πλέον από το metasearch για την εύρεση και τη σύγκριση ξενοδοχείων, παρατηρείται μια σημαντική μεταστροφή στη διαδικασία που ακολουθούν οι πελάτες πριν από την κράτηση στον κλάδο της φιλοξενίας. Επομένως, ως ξενοδόχος, δεν μπορείτε να αποφύγετε το metasearch.

Μια μηχανή metasearch θεωρείται ότι αποτελεί πρωτίστως μια πλατφόρμα μάρκετινγκ, δηλαδή μια πλατφόρμα στην οποία μπορούν να διαφημιστούν διαφορετικά κανάλια κρατήσεων.

Το metasearch σάς επιτρέπει να έχετε τις ίδιες ευκαιρίες προβολής, όχι μόνο με τους ανταγωνιστές σας, αλλά και με τις online ταξιδιωτικές εταιρείες (ΟΤΑ) και άλλες μεγάλες ταξιδιωτικές εταιρείες. Αυτό σημαίνει ότι το metasearch μπορεί να σας δώσει τη δυνατότητα ως ξενοδόχος να ανταγωνίζεστε online με σιγουριά.

Ένα επιπρόσθετο και πολύ σημαντικό πλεονέκτημα του metasearch είναι ότι αποτελεί ταυτόχρονα κανάλι κατανομής που βοηθά τους ξενοδόχους να προσελκύουν σημαντικά ποσοστά απευθείας κρατήσεων με οικονομικό τρόπο. Το metasearch μπορεί να σας βοηθήσει να έχετε τον έλεγχο των δαπανών κατανομής σας.

Μπορείτε να συντονίζετε διαφορετικές καμπάνιες στην αλυσίδα παραγωγής σας, με διαθεσιμότητα σε πραγματικό χρόνο και δυναμικό καθορισμό τιμών.

Επίσης, έχετε τη δυνατότητα να διαμορφώνετε ένα υγιές μείγμα κατανομής, επιτρέποντας την πραγματοποίηση κάποιων κρατήσεων μέσω online ταξιδιωτικών εταιρειών και άλλων μέσω του απευθείας καναλιού. Επομένως, σας παρέχει μεγάλη ευελιξία σε ό,τι θέλετε να κάνετε με βάση τη στρατηγική και τους στόχους της επιχείρησής σας.

Εδώ, είναι σημαντικό να αναφέρουμε πώς το metasearch βοηθά ήδη τους ξενοδόχους να ενισχύσουν τη στρατηγική μάρκετινγκ και κατανομής τους.

Σύμφωνα με τη μελέτη της Phocuswright με τίτλο Independent Lodging Properties and the Online Marketplace, «Το metasearch έχει αναδυθεί ως ένα σημαντικό ψηφιακό κανάλι διαφήμισης και προσέλκυσης απευθείας κρατήσεων για τα ανεξάρτητα ξενοδοχεία, επιφέροντας σημαντικά ποσοστά (13% στις Η.Π.Α. και 12% στην Ευρώπη) των συνολικών τους εσόδων ανά δωμάτιο από online πηγές». Από τους ξενοδόχους που ερωτήθηκαν, το 60% αξιολόγησαν το metasearch ως ένα πολύ αποτελεσματικό ή το πλέον αποτελεσματικό κανάλι μάρκετινγκ και το 42% ανέφεραν ότι σκοπεύουν να το χρησιμοποιήσουν περισσότερο στο μέλλον για την κατανομή.

Επομένως, δεν προκαλεί έκπληξη το γεγονός ότι οι καταχωρίσεις σε metasearch συμπεριλαμβάνονται στο οπλοστάσιο των οργανικών/πληρωμένων αναζητήσεων των περισσότερων επιτυχημένων ξενοδοχείων και καταλυμάτων.

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *