thomascook

Ο Thomas Cook χειρότερος πάροχος πακέτων διακοπών | Ακολουθούν Tui και First Choice

ΔΙΕΘΝΗ ΜΕΛΕΤΕΣ

Ο Thomas Cook απορρίπτει τα αποτελέσματα μιας έκθεσης που τον κατατάσσει τελευταίο σχετικά με τα πακέτα διακοπών, σε έρευνα της Which ?.

Σχετικά με την έρευνα

Η έρευνα, από την ομάδα δικαιωμάτων των καταναλωτών της Which ?, ζήτησε από περισσότερους από 8.000 καταναλωτές να αξιολογήσουν 11 κορυφαίους παρόχους πακέτων διακοπών με μια σειρά κριτηρίων, όπως η σχέση ποιότητας / τιμής, η διαμονή, η οργάνωση και η ποιότητα στα θέρετρά τους.

Ζήτησε επίσης από τους παραθεριστές να αξιολογήσουν τις εταιρείες με βάση το αν η περιγραφή των διακοπών ταιριάζει με την πραγματικότητα. Μόνο εταιρείες με περισσότερες από 30 απαντήσεις συμπεριλήφθηκαν στα αποτελέσματα.

Ο Thomas Cook θεωρήθηκε η χειρότερη εταιρεία παροχής πακέτων διακοπών, με την TUI και την First Choice να ακολουθούν και να είναι ελαφρώς καλύτερες

Ο Thomas Cook έλαβε συνολική βαθμολογία 69% και τριών αστέρων, με άριστα το πέντε, για διαμονή, εξυπηρέτηση πελατών και value for money, αλλά και δύο αστέρια για τους ταξιδιωτικούς αντιπροσώπους του.

Ένας στους τέσσερις πελάτες του Thomas Cook είπαν ότι αντιμετώπισαν ένα πρόβλημα διακοπών με τα πιο συνηθισμένα ζητήματα που αφορούν, τις καθυστερήσεις στις μετακινήσεις και την κακή εξυπηρέτηση των πελατών.

Οι ταξιδιώτες διαμαρτυρήθηκαν επίσης ότι οι ταξιωτικοί πράκτορες του Thomas Cook ήταν συχνά μη βοηθητικοί αν όχι ανύπαρκτοι.

Δεν δέχεται τα αποτελέσματα ο Τhomas Cook

Αλλά εκπρόσωπος του Thomas Cook δήλωσε ότι η έρευνα ήταν παραπλανητική, καθώς ήταν δείγμα λιγότερων από 300 πελατών της και δεν αντιπροσωπεύει τα εκατομμύρια των πιστών πελατών της, που κάνει διακοπές κάθε χρόνο.

Οι προσωπικές μας βαθμολογίες ικανοποίησης πελατών – οι οποίες ενσωματώνουν τα σχόλια των δεκάδων χιλιάδων πελατών – είναι σημαντικά υψηλότερες από εκείνες που αναφέρθηκαν από τη Which?

Εν τω μεταξύ, η TUI και η  First Choice παρουσίασαν ελαφρώς καλύτερες επιδόσεις, λαμβάνοντας συνολικά βαθμολογίες τριών και τεσσάρων αστέρων και ικανοποιητική βαθμολογία πελατών 74% και 75% αντίστοιχα.

Ένας εκπρόσωπος της TUI δήλωσε:

«Αναγνωρίζουμε τη σημασία της εξαιρετικής εξυπηρέτησης των πελατών και πρέπει να κάνουμε ακόμα περισσότερα στο μέλλον».

Στην κορυφή της λίστας ήταν η Trailfinders, η οποία είχε συνολική βαθμολογία 91% και ήταν η μόνη εταιρεία που έλαβε βαθμολογίες πέντε αστέρων για οποιαδήποτε κατηγορία, τόσο για την εξυπηρέτηση πελατών, όσο και για την οργάνωση διακοπών.

Η έρευνα διαπίστωσε ότι η μέση τιμή ενός πακέτου Trailfinders είναι περισσότερο από τρεις φορές μεγαλύτερη από αυτή των Thomas Cook, TUI και First Choice.

Ωστόσο, δεύτερη στη λίστα ήταν η Jet2 Holidays σημειώνοντας υψηλή βαθμολογία με 87% σε συνολικά τέσσερα αστέρια σε όλες τις κατηγορίες.

Ο Steve Heapy, Διευθύνων Σύμβουλος της Jet2 και της Jet2holidays, δήλωσε:

«Η ποιότητα είναι στο επίκεντρο όλων που κάνουμε και βασίζεται στις εμπειρίες των πελατών που πληρώνουν και εργαζόμαστε για αυτούς».

ΠΗΓΗ

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *